Publikováno: 16.květen 2013
Americká automobilka Ford nyní pracuje na faceliftu modelu Mondeo. Pochlubit se zatím může nižší spotřebou a emisemi, lepší technikou a kvalitnějším interiérem.
Mondeo, to je klasika. A také dobrá náhrada za vůz v této kategorii - Volkswagen Passat. Ford oznámil, že modernizované Mondeo nabídne až o osm procent nižší emise CO2, sníženou spotřebu paliva, rozšířenou standardní výbavu a lepší ceny než dosud.
Havarijní pojištění doplňuje povinné ručení. Jde o volitelné pojištění, které kryje ostatní škody v povinném ručení nezahrnuté. Pojistit se tak můžete proti škodám na svém vlastním vozidle nebo třeba zamezit případné finanční ztrátě při odcizení vozidla.
Když začněme těmi emisemi, tak ty startují u nejprodávanější motorizace 2.0 Duratorq TDCi na hodnotě 119 g/km, čili tu máme pokles o nějakých 10 g/km. Automobilka navíc rozšířila tu sériovou u Mondea a v závislosti na konkrétním trhu “základ” obsahuje mimo jiné třeba slitinové šestnáctky.
Mondeo Winner Plus je vybaveno SD navigací se sedmipalcovou dotykovou obrazovkou, rozhraním Bluetooth s hlasovým ovládáním a vstupem USB, ve specifikaci Titanium Plus přidá ford navíc interiér s čalouněním sedadel kůže/Alcantara a SD navigační system.
Úpravou aerodynamiky a kalibrace řídicí jednotky vznětového motoru 2.0 Duratorq snížil Ford emise CO2 na 119 g/km u sedanu a 120 g/km v případě kombi. Mondeo se tak stává ještě atraktivnější volbou pro zákazníky z těch evropských zemí, v nichž pro automobily s emisemi CO2 pod 120 g/km platí zvýhodněné daňové sazby či jiné úlevy.